FOEG Federació d'Organitzacións Empresarials de Girona

Tamany de lletra -a +a

Directori d'empreses








Cercar
Dimarts, 23 de abril del 2024

Formació

El Departament de Formació de FOEG gestiona un servei que, la Patronal Gironina, posa a l'abast de les empreses gironines amb la finalitat d'augmentar la competitivitat de les mateixes.

     

GESTIÓN DE COSTES - F130218AA/7/6

Inclòs en el Pla de Formació Intersectorial PER A AUTÒNOMS del 2013 aprovat a la CEOE, segons la subvenció estatal de caracter públic del "Servicio Público de Empleo Estatal"
Fitxa del curs: Cliqui aquí per a veure la fitxa del curs
Estatus actual del curs: Inscripció tancada
Dates i horaris: Cliqui aquí per a veure el calendari del curs
Modalitat: TELEFORMACIÓ
Centre que imparteix: FEDERACIO D'ORGANITZACIONS EMPRESARIALS DE GIRONA
BONASTRUC DE PORTA, 15
17001 - GIRONA
Tipus de formació: Continua Intersectorial (adreçada prioritàriament a treballadors/res i autònoms)
A qui s'adreça: Autònoms de tots els sectors empresarials
Persones en situació d'atur

Objetius: OBJETIVO GENERAL:
Adquirir una visión amplia de la gestión empresarial a partir del conocimiento de los costes de la actividad, y con
la información obtenida poner en marcha políticas y estrategias de calidad y precios en las diferentes líneas de productos de la empresa.

OBJETIVOS ESPECÍFICOS:
- Conocer las principales partidas que componen los costes directos y las estrategias a seguir para reducir los costes laborales.
- Adquirir conocimientos teóricos sobre los principales tipos de costes fijos en la empresa.
- Llevar a cabo estrategias que permitan la reducción de los costes de estructura.
- Entender los modelos de costes tradicionales: Full Cost y Direct Cost.
- Obtener los conocimientos necesarios para implantar un sistema CBA en la empresa y reconocer las principales diferencias respecto a los modelos tradicionales.
- Adquirir los conocimientos básicos acerca de los sistemas de calidad.
- Obtener los conocimientos necesarios para tomar las decisiones relativas a la fijación de precios de los productos.
- Llegar a gestionar correctamente el ciclo productivo de la empresa.
- Obtener un conocimiento básico del PDCA y del Just in Time.
- Distinguir las principales fases llevadas a cabo en la gestión de un almacén.
- Conocer los métodos de valoración de existencias y el concepto de rotación.
Temari: Cliqui aquí per veure el temari complert
Metodologia: Cliqui aquí per veure la metodologia complerta
Acreditació: Al final de curs, l'alumne/a o participant, obtindrà un DIPLOMA / CERTIFICAT D'ASSISTÈNCIA AMB APROFITAMENT si ha assolit el percentatge mínim d'assistència i els coneixements/objectius del curs
Inscripcions i Informació: FEDERACIO D'ORGANITZACIONS EMPRESARIALS DE GIRONA
Persona de contacte: KARINA - formacio@foeg.cat
972215534
BONASTRUC DE PORTA, 15
17001 - GIRONA