FOEG Federació d'Organitzacións Empresarials de Girona

Tamany de lletra -a +a

Directori d'empreses








Cercar
Dimarts, 23 de abril del 2024

Articles d'opinió

En aquest apartat hi trobareu diversos articles d'opinió.

Cercador d'articles d'opinió

Veure articles per categoria Cercar

Mini Blog

Sr. Jordi Triola

Sr. Jordi Triola

President del Col·legi de Mediadors d'Assegurances de Girona

23 de Abril de 2015 - 09.39 hs.

» Qui han de ser els nostres clients?

Ja portem consumit un trimestre d’aquest 2015 i no ens n’adonarem i ja estarem de vacances d’estiu. Tots sabem que és un any de celebracions pel 50è aniversari del nostre col•legi i vull seguir animant-vos a participar dels actes que ens queden per gaudir, però la nostra activitat diària no pot defallir ni un petit moment, a fi de poder anar aconseguint els reptes proposats tant a nivell col•legial com a nivell personal o empresarial, fent que el nostre sector cada dia sigui una mica més fort.

Tot i estar de celebració, no ens cal perdre de vista la importància i l’esperit del que som i del perquè ho som.

Ho som perquè tenim unes persones, unes empreses dirigides per persones, anomenats clients que confien en la nostra tasca, en el nostre assessorament, perquè som Accessibles i Defensem els seus interessos.

Dies enrere sortia en una publicació econòmica de tirada nacional, les pautes a seguir en els pròxims tres anys d’una de les entitat financeres més importants tant a Catalunya com a Espanya on el seu màxim responsable afirmava que “els nostres clients han de ser fans”.

I ara només penso des de la vessant asseguradora, en aquests clients que tots volem i que nosaltres mediadors, Professionals de les assegurances, ens hem de seguir diferenciant per moltes virtuts, com la de donar una Resposta ràpida al client, de poder Garantir un tracte personal.

Què deu voler dir ser “fans” d’una entitat financera? Intento buscar una resposta i la veritat és que em costa un sobreesforç.

- Potser vol dir que a una entitat financera se li ha de permetre tot?
- Vol dir que intentarà resoldre els problemes asseguradors pensant únicament en el client?
- Vol dir que analitzarà les necessitats dels clients i no li “col•locarà” pòlisses?
- Vol dir que no condicionarà els clients en la contractació de pòlisses a les seves necessitats de finançament i de crèdit?
- Vol dir que quan tingui un problema estarà al costat del client donant resposta ràpida i eficaç?

Que no siguin hipòcrites, que no ens expliquin sopars de duro i siguem pràctics, agosarats i pensem en els nostres clients, aixequem el cap i considerem que nosaltres, els mediadors professionals, hem de seguir aprenent dia a dia, seguint fent la feina com fins ara, o fins i tot potser una mica millor, perquè el grau d’exigència cada cop és més alt, per seguir marcant la diferència amb els altres canals de distribució d’assegurances, sobretot amb els més “impositius”.

La importància de les respostes radica en què aquestes persones i empreses anomenats clients, estiguin realment satisfets amb nosaltres i siguem capaços de respondre a les seves expectatives.

Al final, nosaltres serem el que els nostres clients acabin decidint, i per això la mediació hem d’estar ben posicionats per ajudar-los a escollir el millor camí a triar a l’hora que un professional de confiança els ajudi quan hagin de donar cobertura a les seves necessitats asseguradores.

No es arruguem, siguem valents i lluitem amb les nostres millors armes, que són moltes, però sobretot en destacaria, la proximitat i la professionalitat.



Jordi Triola Guillem
President
Col•legi de Mediadors d’Assegurances de Girona


Àrea privada

No registrat?
Heu oblidat la contrasenya?